King Swing #1
King Swing #1
King Swing #2
King Swing #2
King Swing #3
King Swing #3
 
 

 

BPU - Brzuch Pośladki Uda 

Trening o charakterze wzmacniającym, skupiający się na szczególnym uwzględnieniu dolnych partii ciała – Brzuch, Pośladki, Uda. Trening składa się z dynamicznej rozgrzewki i krótkiego rozciągania oraz zestawu prostych ćwiczeń w pozycji stojącej, oraz na matach, mających na celu spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzucha i talii. Proste i skuteczne zajęcia o średniej intensywności, dla każdego.

 

 

 

Pilates

To system ćwiczeń oryginalnie rozwinięty przez Josepha Pilatesa w celu wzmocnienia mięśni, zwiększenia elastyczności i poprawienia ogólnej kondycji. Ćwiczenia wykonuje się na macie, również na sprzęcie Pilates np. pilates ring, angażują one każdą część ciała. Ćwiczenia te przede wszystkim wzmacniają mięśnie wewnętrzne stabilizujące kręgosłup (tzw. środek lub „core”) i inne stawy, poprawiają propriocepcję, równowagę oraz koordynację mięśniową. Na zajęciach Doroty możecie się spodziewać także elementów jogi, stretchingu i body artu. 

 

 

 

Stretching

To autorski program ćwiczeń rozciągających różne partie ciała. Na zajęciach obowiązuje dość intensywna rozgrzewka, ponieważ stretching rozgrzanych mięśni jest najbezpieczniejszą i najbardziej efektywną drogą do poprawy zakresów ruchów. Następnie wykonujemy ćwiczenia pojedynczo na matach wspomagając się kostkami do jogi, a na samym końcu dobieramy się po dwie osoby: rozciągany i rozciągający. Ćwiczenia rozciągające w dwójkach są najbardziej efektywną formą zwiększania gibkości. Na każdych zajęciach będziemy rozciągać inne grupy mięśniowe pod wybrane pozycje: szpagat podłużny, szpagat poprzeczny, wygięcia (czyli kręgosłup, barki, mięśnie ramion) oraz małe partie ciała: stopy, nadgarstki i mięśnie szyi.  

 

 

 

TBC - Total body conditioning

 Połączenie treningu wzmacniającego i wytrzymałościowego. Trening składa się z 10 minutowej rozgrzewki opierającej się na prostych krokach bazowych fitness. Następną częścią są ćwiczenia wzmacniające na ręce, nogi, pośladki, brzuch. TBC to zajęcia o średniej intensywności dla każdego.

 

 

 Joga

 Forma ruchu która traktuje ciało jako całość i jedność. W trakcie praktyki skupimy się na ćwiczeniach fizycznych jogi, czyli asanach i na pranayamie, czyli ćwiczeniach oddechowych. Zajęciach łączą różne style jogi z dużą przewagą vinyasa jogi (joga flow), która polega na szybkich zmianach pozycji (asan) i dużej pracy z oddechem. Na zajęciach wzmocnisz całe ciało, zobaczysz czym są jogiczne pompki czyli caturangi, staniesz nie tylko na głowie, zrobisz szpagat czyli tak naprawdę Pozycję Boga Małp i pokochasz balanse, czyli utrzymywanie się na rękach w różnych konfiguracjach np. Pozycja Wrony :)